Gapar efter mycket...

Idag var jag tvungen att göra en hemsk sak. Löneförhandla. Detta skedde via facebook chatten.

Jag kände mig som en hemsk människa som gapade efter mer, och jag kände mig ännu värre när samtalet tog slut. Elak, girig och bortskämd var bara tre av de sakerna jag kände mig som när vi sade hejdå till varandra. Pappa satt däremot bakom mig och pushade att jag inte skulle fega ur. Jag tog mig för ansiktet och ville gömma mig bakom datorn varenda gång jag klickade på enter och skickade iväg ett meddelande.
Jag frågade nämligen efter £15 mer i veckan än det Malin erbjöd, och samtalet slutade med att hon skulle prata med Tim.

Jisses, nu kommer dom inte vilja ha mig längre. Nu är jag dödsdömd och dom kommer att se mig som en bortskämd struts i ett helt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0