Den nya bloggen föds!

Den här bloggen blir en ny blogg. En fräsch blogg. En blogg som inte kommer vara som min tidigare blogg. För här kommer jag att vara nischad. Nischad till au pair livet.

Vecka 32 kommer jag, lilla fröken Catrine Andersson att bege mig till landet långt, långt där borta. Landet där Shakespeare skrev sina mästerverk, landet där de äter Fish 'n Chips, landet där min blivande au pair familj är boende. England.
Knappa halvtimmen utanför det spännande London ligger den lilla platsen Codicote. Där bor Malin, Tim och deras son Thomas. Där ska jag stanna i ett år för att ta hand om den då ett åriga Thomas. Har träffat Malin och Thomas två gånger, och den ungen charmade mig så fort jag såg honom. Klarblåa ögon och världens gulligaste leende. Jag föll pladask.

För tillfället går jag runt och är nojjig och nervös inför den stundande resan.
Kommer dom verkligen bli nöjda med mig?

Kommentarer
Postat av: Sandra

De kommer bli SÅÅ nöjda med dig! Det vet jag. När äker du? Kram!

2009-06-30 @ 14:37:58
URL: http://aupairspanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0