Ny design

Nu har jag gjort en liten förvandling på bloggen. Från att vara helt opersonlig och fördundrans (eftersom jag ska vara au pair och duktig, så svär man inte. därför säger jag fördundrans istället för jävligt. comprendre?) tråkig och ful har den gått till något mer personlig åtminstone.

Av någon anledning är jag inte 100% nöjd med den ännu. Varför är oklart. Troligen kommer herr Ingman att lägga några spydiga kommentarer om den nya designen, och kanske är det dessa kommentarer som i slutändan får mig att inse defekterna.

Jag måste i alla fall få förklara den nya designen. Det är ytterst ovanligt att jag kastar bebisar. Eller tappar dom. För det ska föreställa att jag tappar bebisen på headern. Ni kan också ta det lugnt och andas, för det är ingen riktig bebis. Jag åkte inte till England i förskott och lånade Thomas och slängde runt lite på honom för att få en shysst header. Nej, jag och syster rotade runt på vinden där vi hittade hennes gamla Babyborn som fick föreställa tappad bebis.
Huvudorsaken till att jag åker som au pair är inte heller att jag ska tappa Thomas. Det är bara en kul grej på headern. Jag är inte barnmisshandlare eller psykopat. (jag lovar.)
Undrar ni dessutom var man införskaffar sig den oerhört snygga hatten jag har på mig på profilbilden så är det bara att gå och köpa ett paket Libero.

Slutligen kanske bloggen är skitful i eran webbläsare. Men det struntar jag i. Det beror då på att ni inte har de typsnitten installerade på er dator som jag har, där man ser det fulländade snygga resultatet. (Vill ni se mitt resultat är det bara ni laddar hem typsnitten Kristen ITC & Futura LT.)


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Herr Ingman

HAHAHA! Varfor skulle jag lagga ngn spydig kommentar? Jag alskar din nya design! Keep it! ;)

2009-07-19 @ 17:55:17
Postat av: Sandra

Instämmer med Herr Ingman. I like it! Speciellt den snygga headern :P



Börjar du inte bli nervös nu inför resan :O



Visst ska det bli spannande! XD Kraaam!

2009-07-21 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0