En rundtur i lagenheten

Jag tankte att jag ska ge er en rundtur i den nya lagenheten! Insag nar jag fick in bilderna pa datorn att de ar valdigt daliga, men ni far helt enkelt overleva med det.


Det ar lite laskigt, for pa direkten nar man kommer in sa ar det en brant trappa.


Nar man kommer upp for den forsta trappan ser det ut sa har. Antingen sa gar man in genom dorren till vanster, eller sa gar man uppfor den andra trappen... Eller...


...sa gar man in genom en annan dorr till vanster. Dar ar det en toalett. Utan handfat. Skitkonstigt. Men sa fin ar den iaf.


Gar man in genom dorren som ni sag pa tva bilder sedan kommer man in har. Det ar ett kombinerat matsals- och tvrum.


Gar man forbi matbordet och till hoger sa ser man tvn och sofforna. Blev en ganska dalig bild, men der ser ut sa har.


Gar man istallet till vanster vid koksbordet sa kommer man in i koket! Det ar litet och jattesott.





Om man gar upp for den andra trappen och tittar till hoger ser det ut sa har.


Rummet till hoger ar Anthonys (Tims lillebror), men han har inte flyttat in annu sa det ar ganska tomt.


Rummet rakt fram ar mitt och ar gult och sott! Dock ganska litet.


Min Bamse ar med till England!


Tittar man istallet at vanster nar man kommer upp for trappen ser det ut sa har.


Gar man till vanster kommer man in i Malin och Tims sovrum. Jag ar avundsjuk pa garderoben...


Deras o Thomas sang..


Gar man istallet till vanster sa kommer man in i badrummet!


Det ar laskiga typ feer eller ngt sant pa vaggarna.


Men det basta med hela lagenheten ar laget! Det har ar utsikten fran koksfonstret, aker och landbygd. Men tittar man ut genom mitt fonster som ligger mot andra sidan ar det en park och man hor danet fran en stor vag plus att det ar tva minuters gangavstand till Knebworth "city".

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, undrar om de gillar att du lägger ut bilder på deras hus och deras barn...

2009-08-29 @ 19:43:29
Postat av: Svar till anonym

Hej anonym! Gud vad kul att du star sa mycket for dina asikter att du vagar beratta vem du ar!



Jag maste tyvarr gora dig besviken och saga att jag fragade Malin och Tim om det var ok for dem att jag lade upp bilder pa Thomas, vilket de sa att det sjalvklart var. Om eftersom du verkar vara en sadan harlig typ med blot nasa sa kan jag aven beratta att Malin fragade om jag inte kunde lagga upp bilderna pa lagenheten sa att hennes svenska foraldrar kunde se den.



Var det nagot annat spannande du undrade over, kara anonym?

2009-08-31 @ 19:07:52
URL: http://babysitterengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0