I England regnar det...

Jag ar fortfarande i England, tro det eller ej. Trots paniken jag hade igar precis innan bedtime sa tog jag inte forsta basta flyg hem. Istallet somnade jag fort som attan, och sov som ett litet barn hela natten lang.

Nu daremot. Nu sitter jag har och glor rakt fram och vet inte riktigt vad jag ska ta mig for. Vaknade klockan sju (vi ar en timme efter Sverige) och kunde omojligt somna om igen! Vill mest av allt bara skutta upp ur sangen och ta mig nagonting att ata och kicka igang den har dagen. Men det vagar jag inte riktigt, for det ar alldeles tyst i huset.
Hur gor man dessutom nar man gar upp har? Hemma drar jag bara pa mig min morgonrock och that's it. Man vill ju inte lorta ner de kladerna som man ska ha under dagen med somnbaciller fran en oduschad kropp. Racker det med ett par mjukisbyxor och den tshirt som jag sov i, och sa duschar jag sa fort jag fatt nagot i  magen...? Eller blir det konstigt da...? (japp, jag ar expert pa att gora varldens mina problem till varldens storsta..)

Bloggar utan bilder tycker jag ar bla, och det ar ju inte direkt bombaderat med bilder pa min blogg. Darfor var jag tvungen att ta nagra otroligt fina nu pa morgonkvisten som jag kan dela med mig av till er.


Det regnar ute, vet inte riktigt om det syns...? Men sa har ser det ut utanfor fonstret just nu i alla fall.


Sa har ser jag ut i England! Ungefar likadan som i Sverige, fast mycket harigare for jag ville inte visa min morgonnuna for er.


Min fina vaska som jag iprincip inte har rort annu. Kanns battre att vanta tills pa lordag nar vi flyttar!


Har sitter jag nu. Valdigt gosigt och skont faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

varför har du inte din egen dator för? :o

2009-08-06 @ 11:22:04
URL: http://lottenpotten.blogg.se/
Postat av: line

Hoppas du får det underbart nu snuttefis!

saknar dig redan som fasiken, glöm aldrig att du är den bästa vännen man kan tänkas få. <3

2009-08-06 @ 11:45:06
URL: http://linepiine.blogspot.com
Postat av: Sandra

Regn! Haha, det är nog bara att du vänjer dig vid detta. Hoppas du får en bättre dag idag! Saknar dig!

2009-08-06 @ 12:08:02
URL: http://aupairspanien.blogg.se/
Postat av: Kristin Akerstrom

hejsan!

Ar lite avundsjuk pa dig! Men forstar hur det ar att vakana upp och inte veta hur man ska bete sig! But you can do it! ;)

Sjalv aker jag hem ikvall, eller hemmat. Kommer bli en sjukt lang dag av enbart vantan...

Lycket till dar borta!

2009-08-06 @ 14:50:04
Postat av: Svar till Kristin

Haha, det gick faktikst skitbra. Drog pa mig mina mjukisbrallor och insag att allihopa sprang runt i morgonrock.



Aaah! Vad skont for dig. Maste vara fantastiskt att komma hem efter sa lang tid borta?

Halsa Saffle fran mig. ;)

2009-08-07 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0